Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Wednesday, August 05, 2009

I wear my sunglasses at night

-Θεία, εμείς είδαμε έναν σκούρκο προχτές αλλά δεν μας τσίμπησε!
-Δεν είναι απαραίτητο να σε τσιμπήσει, εγώ που είμαι μεγάλη και έχω ζήσει τόσα χρόνια, δεν με έχει τσιμπήσει ποτέ κανένας!
-Ούτε κι εμένα, θεία!!
-Ναι, εσύ βέβαια έχεις ζήσει πιο λίγα χρόνια από μένα, είσαι μικρότερος!
-Θεία, εμένα η ζωή μου είναι πάρα πολύ μεγάλη!!
-Για σένα, η ζωή σου είναι πάρα πολύ μεγάλη, αλλά είσαι μικρότερος από μένα!
-Θεία, εγώ είμαι μεγαλύτερος κι εσύ μικρότερη!
-Σε τί είσαι εσύ μεγαλύτερος δηλαδή?
-Κοίτα, εσύ έχεις λιγότερα χρόνια μπροστά σου για να πας στον ουρανό, ενώ εγώ έχω πιο πολλά από σένα, άρα είμαι μεγαλύτερος σε αυτό!!!
-!!!!!!!??????!!!!????

4 Comments:

Blogger Unknown said...

Να το φιλήσω!!!!!!!!!!

1:59 am

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
Χοχοχο, μέχρι να σου πετάξει κι εσένα ένα ανάλογο!!
;-Ρ

8:31 am

 
Blogger Unknown said...

Τρέφεις φρούδες ελπίδες…

11:28 am

 
Blogger Sophia said...

@Darthiir the Abban
Χοχοχοχο, η αλήθεια είναι ότι είναι τόσο γλυκούλης ο άτιμος που ό,τι και να σου πει, (πόσο μάλλον να έχει και δίκιο) δεν σε πιάνει τίποτα!!
;-Ρ

12:00 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home