Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Sunday, January 11, 2009

And I'll take everything, in this life!!

00:30 π.μ.
-Δε μου λες... Μπας και ξεκίνησες να κάνεις επιτέλους εκείνη την @#$%^%$^%$!##!@ εισήγηση??
- ΝΑΙΙΙΙ!!! Μόλις πριν μισή ώρα!! (Καλά, πως το κατάλαβες??)
-Εμ... πες έτσι, για αυτό έκανε σεισμό... Όχι τίποτε άλλο, θα μας μείνουνε και τα μαρουλικά αμανάτι... Τζάμπα η λίστα των εγκεκριμένων λαχανικών για να σου εκσφενδονίσουμε... Τι λες, θα προφτάσεις μέχρι το πρωί, ή θα την γράφεις στο Fabia??
-@!#$$%$^&^*$#%@$#!#$@%$#%^&^$*&&*(^&$
-Τι??? Κάνεις και post στο blog?? ARGHHHHHHHHH.... Μα, καλά, πω αισχύνη??? Είναι ξημερώματα λέμεεεεε... δούλευε...
-Μα, δουλεύω... εσάς!!! Anyway, I am multitasking...
- Ω, ρε, κοίτα να δεις που τελικά δεν αγοράσαμε αρκετά λαχανικά.... Κουνουπίδια και μπρόκολα πρέπει να σου πετάξουμε, όχι μαρούλια και λεμονόκουπες μόνο... Γκρρρ..... Πως να μην κουνηθεί ο τόπος όλος? Καημένοι σύνεδροι....

-Τουλάχιστον έχεις εδώ την σκηνή αν κάνει και άλλον, ή θα την βγάλουμε στο στρώμα δίπλα στο ποτάμι?
-@#$^%^&^*&&#$%^@!@#!@!$@
;-D

5 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Το λινκ για τους σεισμούς το κράτησα ;)
Κατά τα άλλα
οι καλύτερες εισηγήσεις γίνονται, αδιαμφισβήτητα, το χάραμα :))
Καλημέρα Σοφία

(καλά, τι γειτονιά είμαστε αφού απ ότι καταλαβαίνω είσαι από το κανάλι και κάτω?)

9:47 am

 
Blogger Unknown said...

Τί πίνεις;

(Καπετάνιο μου, ούτε και η ίδια ξέρει πού βρίσκεται... άσε...)

10:49 am

 
Blogger Sophia said...

@kapetanios
Το link για τους σεισμούς, είναι κορυφαίο, και ακαριαίο, ανεβάζει την αναφορά και την επίλυση του σεισμού εντός πενταλέπτου, και διορθώνει επίσης αργότερα όταν παίρνει πλήρη στοιχεία (τα ξημερώματα τον έδινε 4.6 τον σεισμουλάκο). Οι δικές μου οι εισηγήσεις είναι πάντα ζηλευτές και σούπερ καταπληκτικές (ακόμα και αν δεν έχω πιει καφέ...) απλά έχω ένα μικρό θεματάκι με το κατά πόσον κάνω τις δουλειές μου εγκαίρως... Μιλάμε για τον άνθρωπο που έχει δώσει νέα έννοια στο "τελευταία στιγμή" και διαστέλλει τον χρόνο κατά το δοκούν!!!

(Εγώ είμαι γεννημένη και μεγαλωμένη Καβαλιώτισσα βασικά, αλλά κατοικοεδρεύουμε στην ίδια γειτονιά όταν δεν δουλεύω και δεν ζω κάτω από το αυλάκι!!!)
;-D

@Darthiir the Abban
Χοχο, είπαμε, την ζωή με το βαρέλι!!! Τι απορίες είναι αυτές?? Τςτςτςτς....

(Είπατε κάτι? Ξέρω!! Άκου δεν ξέρω... επειδή δεν έχω gps? Βρε, εγώ το έχω ενσωματωμένο!!!)
;-Ρ

2:45 pm

 
Blogger Unknown said...

Τα προλαβαίνεις όλα όμως φιλενάδα...ακόμα και το κους κους που θα κάνουμε αργότερα!!!

3:38 pm

 
Blogger Sophia said...

@Alexia
Oh, so true!! (Εντάξει, όχι και όλα, έχω να διορθώσω και κάτι εργασίες στο moodle, αλλά παρασύρομαι σε ατασθαλίες...)!! Nα σου πω, μήπως αυτό το κους κους να το κάνουμε και στην έκδοση εκείνη με το αρνάκι μόλις χωνέψω τα χθεσινοσημερινά κοψίδια?? Όχι τίπτις άλλο, αλλά ξέρεις πόσο σημαντική είναι η ολοκληρωμένη διαχείριση!! Κους κους, με αρνάκι κους κους στο πήλινο!!
;-D

3:51 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home