Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Saturday, September 27, 2008

It's raining men

...όχι, κάτσε να δεις πως πάει... it's raining hens... όχι, αυτό ήταν στο chicken run.. αααα... it's raining scorpions!!!

Πάντως, είναι αδικία όπως και να το κάνει κανείς, τόσα πράγματα μπορούν να πέσουν πάνω σου (εϊ, σε βλέπω εσένα που γελάς και κοιτάς το κουρτινόξυλο...) πρωί πρωί,....

... εγώ ήταν ανάγκη να έρθω μούτρο με μούτρο με το pet??? Anyway, μετά την φωτογράφηση, το μοντέλο αποχώρησε προς άγνωστον κατεύθυνση και η φωτογράφος προς γνωστή. Και όχι τίποτε άλλο, πάνω που είχα πει να σταματήσω να τσεκάρω τις πόρτες διεξοδικά... Αλλά, τι λέω.. constant vigilance!!!
;-D

Ο μεγάλος Δημήτρης (ανιψιός) που από εδώ και στο εξής είναι γνωστός, ως, κυριολεκτικά, ο βασιλιάς της σκόνης!! Και, ναι, κυρίες και κύριοι, εμείς σπίτι μας σκουπίζουμε με το φτυάρι!!!
;-D

Τι έφτιαξε αυτή τη φωλιά, και, επιτέλους, από πού είναι η @#$@$#%#!$ είσοδος???

Έλα, έλα, πάρτο λίγο αριστερά.... όχι, όχι, μην το ρίξεις αυτό!!!

Ρε παιδιά, στις φωτό φαίνονται πιο καλά αυτά!! Δείγματα, ή αλλιώς, πως να πλουτίσετε τον τύπο που πουλάει τα χρώματα!!! Και τώρα, ποιός από σας μπορεί να πιστέψει, πως το χρωματάκι στην πάνω δεξιά πιτσίλα της κορνίζας είναι ίδιο με το μπλε ολίγον παρακάτω και κυρίως....

... τα δύο προηγούμενα είναι ίδια με αυτό.... (που, apropos, στην πραγματικότητα, καμία σχέση με την φωτό....)

Όχι, όχι, δεν είναι ίδια...... Έλα μάστορα, παιδί μου, πάρε την μπετονιέρα από την μέση του δρόμου...
;-D

2 Comments:

Blogger Unknown said...

Βέβαια, παραπονιέσαι για το σκορπιό και μου θες και extraplanar τρομάρα σου...

8:46 pm

 
Blogger Sophia said...

@darthiir the abban
Για τον σκορπιό παραπονιέμαι που έπεσε πάνω μου σε σχέση με τις εναλλακτικές των ασμάτων (και σημειωτέον, πριν πιω καφέ...) παιδί μου!! Χάθηκε να πέσει πάνω μου κανένα τσουβάλι με λίρες (χμ.. λίγο βαρύ μου φαίνεται αυτό, αλλά δεν βαριέσαι, ας θυσιαστώ για άλλη μια φορά...) ή έστω, τίποτα πιο ενδιαφέρον?? (Δεν είναι όμως γλυκούλης ο σκορπιούλης???) Είναι και ασορτής με τα πλακάκια! Και ναι, ρε, θέλω και extraplanar, όλα τα σφάζουμε εδώ (εντάξει, ο σκορπιούλης την γλύτωσε γιατί δεν ενοχλούσε...)!!!
;-D

8:51 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home