Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Sunday, September 28, 2008

Αλλού εγώ τράβηξα και αλλού με πηγαίνεις

Πάνω που βρέχει, κάνεις το Fabia λαμπίκο μέσα στην βροχή (ψώνιο, βροχή, ζέστη, σφουγγάρι για τα ανορθόγραφα του Fabia, μουσική στην τσίτα, φανταστική θέα) και στον δρόμο για την Πάτρα, κάνεις μια παράκαμψη για Ολυμπία, για να αφήσεις μπουγάδες, και ένα σωρό τσάντζαλα μάντζαλα, όπου, ΦΥΣΙΚΑ, αναπόφευκτα συναντάς έναν από τους φίλους που έρχονται για καφέ....
Φανταστική Ιδιοκτήτρια Fabia: Έλα παιδί μου, μια ώρα είμαι από πίσω σου και σου κάνω σήμα με τα φώτα!!
Περικλής: Άντε ρε, εσύ ησουνα?
Φ.Ι.F.: Ε, μα ποιός άλλος? Καλά, δεν γνώρισες το αυτοκίνητο (μήπως δεν έπρεπε να το πλύνω...)??
Π.: Έλα ρε, Skoda έχεις?? Δεν έχεις τζιπ???

Και έμεινα άφωνη, κυρίες και κύριοι, ενώ το Fabia, που από την ώρα που γεννήθηκε τρέφει grandiose dreams ότι είναι τζιπούρα, πήρε 10 πόντους ύψος στις αναρτήσεις από την περηφάνια και έβγαλε έναν μελωδικό ήχο από την (πολύπαθη) μηχανή του!!!! Καλά, πες πες για τζιπ, αρχίσανε να έχουνε και παραισθήσεις και οι φίλοι!! Ρε, σεις, λέτε πράγματι να έχω τζιπ και να μην το ξέρω??
;-D

16 Comments:

Blogger Unknown said...

Να σου επιστήσω μόνο την προσοχή ότι δεν το έχεις αγοράσει 4x4...
Για το τζιπ λέω...

5:59 pm

 
Blogger Sophia said...

@darthiir the abban
Χοχοχο, εσύ το είδες μόνο στην άσφαλτο... Κάτσε να σε ανεβάσω σε κανένα βουνό, σε κανένα ποτάμι ή σε καμιά νεροφαγιά, να δεις (αρκεί να μην θέλει πολύ ψηλό αμάξι...). Τώρα που έχει και τζετ αέρα στα λάστιχα....
;-D

6:03 pm

 
Blogger Vasilis Simeonidis said...

Αν όσοι έχουν τζιπ κόβουν βόλτες στην άσφαλτο γιατί το σκόντα να μην είναι περισσότερο και από τζιπ;

11:19 pm

 
Blogger Sophia said...

@as eon
ΧΑΧΑΧΑ!! Χαλαρά το Fabia έχει κάνει περισσότερους χωματόδρομους από το μέσο τζιπ Ελληναρά τύπου!!! (Χμ... Σίγουρα έχουμε κοινούς γνωστούς στην Δράμα αλλά και από την Ελευθερούπολη, Καβαλιώτισσα γαρ...)
;-D

11:31 pm

 
Blogger Vasilis Simeonidis said...

Προφανώς ήταν δικό σου το fabia στο δάσος του Φρακτού

11:33 pm

 
Blogger Sophia said...

@as eon
Μπα, εκεί δεν έχει πάει (ακόμα...) το Fabia, που να τα προφτάσει όλα!!!
;-D

11:37 pm

 
Blogger Vasilis Simeonidis said...

καλά ταξίδια, Σοφία, μακριά από την άσφαλτο και τα τζιπ.

11:46 pm

 
Blogger Sophia said...

@as eon
Μερσί και ανταποδίδω!!!! Πολλά από αυτά είναι και στα μέρη σας για καφεδάκια με τους φίλους!!
;-D

11:49 pm

 
Blogger Unknown said...

Βρε 'συ; Μήπως την κοπανάει μόνο του το φάμπια τα βράδια;

11:08 am

 
Blogger Sophia said...

@darthiir the abban
Άσε, είμαι σχεδόν σίγουρη ότι το κάνει, εγώ πάντως το έχω μάθει να είναι αυτόνομο!!! Φοβούμαι όμως ότι έχει αποθρασσυνθεί πλέον και με τις καμήλες... Να σου πω, δεν θα μου το χαλάσετε εμένα το όχημα!!!
;-D

11:27 am

 
Blogger Unknown said...

Άμα δε μπορεί να κρατήσει αυτοκυριαρχία....

11:41 am

 
Blogger Sophia said...

@darthiir the abban
Αυτό δεν του το έμαθα και ούτε πρόκειται!! Σιγά μην έχει και αυτοκυριαρχία!! Και πως θα διασκεδάζει παιδί μου??
;-D

11:46 am

 
Blogger fpboy said...

μια χαρά είναι τα fabia!
είχα ''εταιρικό'' και το έχω σκίσει.
Άσε τους άλλους να πληρώνουν βενζίνη με τα τζιπ!

7:43 pm

 
Blogger Sophia said...

@fpboy
Χοχοχο, τι να πω για το Fabia μου... οι διαδρομές μας μιλάνε μόνες τους! Αν και τώρα που το σκέφτομαι, όταν πλήρωνα για να αλλάξω 3 φορές το γρύλλο (ξέρετε.. αϊ... κι εσύ κι ο γρύλλος σου..), τον αισθητήρα τιμονιου, και κάτι άλλα ψιλολοΐδια, θα προτιμούσα οι λογαριασμοι να ήταν εταιρικοί!
;-D

7:51 pm

 
Blogger hopkins said...

Καλοτάξιδο το τζιπάκι σου :Ρ:). Ωραίο μπλογκ. :)

7:58 am

 
Blogger Sophia said...

@hopkins
Μερσί, μερσί!! Κάνουμε ό,τι μπορούμε (ε, και μερικά που δεν μπορούμε επίσης!)
;-D

9:38 am

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home