Hello, my name is Sophia and I am a teacher of English in Ancient Olympia, Greece. Welcome to my blog!

Monday, October 23, 2006

Quoth the Raven,

Nevermore...
Για "τη λάμψη μέσα στο μάτι" τη "λάμψη του παιδιού που βλέπει (ακόμα) τον κόσμο αλλιώς" που πολύ σωστά λέει ο mpampakis στο πολύ καλό του post, που με έβαλε να δοκιμάζω τους νιοστούς συνδυασμούς γραφής του ονόματος του Τζόναθαν Κόου μέχρι να βρω τον σωστό στο google (τα ξενόγλωσσα τα διαβάζουμε στο πρωτότυπο, Μπαμπάκη, με βάζεις σε έξοδα και έχει πέσει ο προϋπολογισμός έξω με την απεργία!!!! Ελπίζω να έχει το Public τα βιβλία του στα αγγλικά, αλλιώς υπομονή!)
;-D

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

Σούπερ η φωτογραφία!

Σούπερ και η μπηχτή για τα ξενόγλωσσα - χεχεχε, είμαι τεμπέλης, τι να κάνουμε; ;^)

10:46 am

 
Blogger Sophia said...

Όχι, ρε συ!!! Δεν ήταν μπηχτή για τα ξενόγλωσσα, απλά εγώ δεν χώρισα 2 προτάσεις και τα έβαλα όλα μαζί!!! Για σένα ήταν μπηχτή που διαβάζεις καλά βιβλία και μας κάνεις να θέλουμε να τα διαβάσουμε κι εμείς!!!! Χεχεχεχε!! Άλλωστε, τι θα γίνουν οι μεταφραστές αν δεν υπάρχει και το ελληνόφωνο κοινό, κλέφτες θα γίνουν οι άνθρωποι???

11:04 am

 
Anonymous Anonymous said...

Τέλος πάντων, από την στιγμή που είναι μπηχτή για μένα, είναι ρυπαρή και τρισάθλια και ανάξια περαιτέρω συζητήσεως! χοχοχοχο
;^p

3:01 pm

 
Blogger Sophia said...

Ναι, ναι, είμαι μια τρισάθλια, μια ποταπή, πάω να εξιλεωθώ τελειώνοντας (επιτέλους??) αυτό το Thud του Terry Pratchett, για να πάρει σειρά o Jonathan Coe (αν και έχω και το τελευταίο του Nick Hornby που με περιμένει στο ράφι).
Χιχιχιχιχι!!!

5:10 pm

 
Blogger nyctolouloudo said...

Jonathan Coe....δεν τον ξέρω

αλλά
...........
...........

Sind so klare Augen
die noch alles seh’n.
Darf man nie verbinden
können sonst nichts sehen.
...........
...........

Bettina Wegner

(είναι τόσο καθαρά μάτια
που όλα τα βλέπουν
ποτέ μη τους τα δέσεις
γιατί δεν θα ξανακοιτάξουν )

2:11 pm

 
Blogger alzap said...

Βρε συ mpampaki πού είναι αυτό το Public που λέει αυτή.
Πες εσύ που είσαι φίλος γιατί ντρέπομαι να την ρωτήσω. Εγώ μόνο τον Ελευθερουδάκη ξέρω για ξενόγλωσσα, ρόμπα θα γίνω.

9:41 pm

 
Blogger Sophia said...

To Public είναι ένα βιβλιο/cd/πολυπωλείο στο Mediterranean Cosmos (το The Mall της Θεσσαλονίκης) το οποίο έχει τις πιο φτηνές τιμές στα ξενόγλωσσα βιβλία! Φαντάσου, 8-9 ευρώ για κάτι που στα υπόλοιπα μαγαζά έχει 13-14 (και μεταφρασμένο στα ελληνικά 18 plus)!!! Για την Αθήνα έχω ακούσει για την Πολιτεία αλλά δεν έχω πάει.

9:58 pm

 
Blogger alzap said...

:-)
Ευχαριστώ Σοφία.
Ναι, ισχύει για την ΠΟΛΙΤΕΙΑ, Ασκληπιού και Ακαδημίας.
Φιλιά

8:45 am

 
Blogger Sophia said...

Μήπως έχει και δικτυακό τόπο, γιατί το Public δεν έχει??? Να ψωνίσουμε και τίποτε online ή τουλάχιστον να ξέρουμε τι τίτλους διαθέτει! Όχι τίποτε άλλο, αλλά βολεύτηκα πολύ με την Πρωτοπορία, τα περισσότερα βιβλία μου τα αγοράζω τώρα on line γιατί α)πάνω από κάποιο ποσό δεν έχει έξοδα αποστολής, β)γλυτώνω την άρση βαρών από τα βιβλιοπωλεία της Πάτρας και της Θεσσαλονίκης από όπου συνήθως ψωνίζω.

12:38 pm

 
Blogger alzap said...

Χμμμ, εγω πάλι νομίζω ότι η βόλτα στο βιβλιοπωλείο, το χάδι στο βιβλίο, η μυρωδιά τους, το να τα χαζεύεις και να τα ξεφυλλίζεις πριν αγοράσεις, δεν αντικαθίσταται.
Αρα, ατίθασσο νιάτο, άσε τις τεμπελιές και ΠΗΓΑΙΝΕ στα βιβλιοπωλεια.
Κι όταν με το καλό έρθεις στην Αθήνα είναι must η επίσκεψη στο βιβλιοπωλείο της ΕΣΤΙΑΣ, στη Σόλωνος, κοντά στη Νομική.
φιλιά

5:26 pm

 
Blogger Sophia said...

A, δεν το εξήγησα σωστά! Πηγαίνω συνέχεια στα βιβλιοπωλεία και μάλιστα το φάσμα μου καλύπτει 6 πόλεις, αλλά επειδή δεν είμαι ο Καπετάν Τρομάρας όσον αφορά τα μπράτσα, αγοράζω εκεί μόνο ελαφριά βιβλία, παιδικά, ή δώρα για φίλους. Μετά, πάω σπίτι και παραγγέλνω μια μεγάλη δόση από τα βιβλία που ξεφύλλισα, και μύρισα!!! Δεν είναι θέμα τεμπελιάς, είναι θέμα σωστής χρήσης πόρων (μου είναι δύσκολο να σηκώσω το 1/3 του βάρους μου σε βιβλία)! ;-D

5:35 pm

 

Post a Comment

Subscribe to Post Comments [Atom]

<< Home